Maturity Comes First

Hello semua. Hee.. Aci tak nak post pasal cinta sikit. Selalu orang bagi pilihan, rupa atau harta? Bagi Fara dua2 tak penting, yang penting lelaki tu kena matang dan banyak pengalaman hidup. :) Rupa yang cantik, segak memang tak kekal lama, sama juga dengan harta, jadi Fara lagi suka pilih pengalaman.

Sebagai perempuan yang masih muda, Fara akui memang jiwa ni orang kata meronta2 la. konon2 nak mencari diri yang sebenar sampai kadang2 buat benda2 yang tak sepatutnya dibuat. Jadi dengan itu, fara rasa eloklah cari pasangan ( lelaki) yang lebih matang dan berpengalaman. 

Seronok, bila kita ada masalah dengan kawan ke, family ke, dia sentiasa bagi nasihat2 yang bernas dan berguna pada kita. Sebab apa? Sebab dia dah lalui banyak benda dalam hidup. 

Berbeza kalau kita berkawan dengan lelaki sebaya, kadang2 sakit kepala dengan kerenah diorang. Sikit2 merajuk, sikit2 ejek2 perli2. Konon2 nye nak gurau2 manja la tu. ***bitch please. Maybe they are just not my cup of tea. Tapi berdasarkan pengalaman kawan2 Fara , bf diorang kuat merajuk dan suka mengongkong. Adui tak rela la kalau dapat yang macam tu. Lagipun orang cakap lelaki lagi lambat matang dari perempuan kan. Jadi elok lah cari yang lebih berumur sikit.

Okay, ni bukan nak promote suruh pilih orang lagi berumur, cuma nak berkongsi ciri2 pilihan hati sahaja.. hihihi.. sekian terima kasih. 

Comments

Popular posts from this blog

Tips kebah demam orang Russia

Give And Take

How To Score A+ in English Without Being A Good Speaker